bada! :3

Idag har vi varit och badat, hela familjen, kompisarna och en annan familj :) Barnen lekte kull över hela badhuset i några timmar, innan någon annan kräktes i poolen >:( blä!
Nu har vi gäster, och vi har ätit fisksoppa och chillat framför teven :) Och imorgon är det julafton! Det känns verkligen inte som det. Men det ska bli röööligt :3
Min jul är typ vakna, äta lyxig frukost och få lite klappar. Mysa lite innan man sticker till mormor/farfar&farmor/morfar, kollar på Kalle Anka och äter julmiddag och får klappar och är glada :)
Jag firar jul tre gånger om året, typ efter varandra direkt men endå :) Morfar och mormor är skilda :/ Men det är endå bra för annars hade jag inte haft så många mostrar och morbröder! Och inte mina två kusiner på mammas sida heller.
Jag gillar julen. Så ere bara. God jul<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: