MÅRRFAR!^^

Hehe, asså morfar. Han mårrar inte, hehe :3
Jag har ätit julmat, julspaghetti och julköttfärssås :) Lite annorlunda men mysigt och gott.
Innan var vi och skulle byta min syrras "OnePiece" för att den var för liten. Vi gick till stadium och mamma fick fråga runt bland personalen om olika storlekar... Hon köpte en persikofärgad som var jättefin! Liite avis, fast min är mist lika snygg :P
I alla fall, så hittade jag en jättefin liten tröja på Stadium. Den var vit med lite marinblå ränder, kanske kan fota hemma..? Den var jättebillig. Asså jättebillig. Förtiniiio kronor bara :)

Oj då, jag råkade pilla loss O:et på morfars laptoop! Haha, klant :)

Min syrra behövde vinterskor också, och jag följde med för jag gillar skoaffärer :3
Jag satte på mig lite olika stövlar medan hon letade efter sina skor. Då hittade jag ett par stövlar, eller mamma hittade dem egentligen, som var jättefina! Oj, nu pillade jag loss punkt-knappen...
Jag fick dem, roligt va? Asså stövlarna :P (Jag fotar heemma om ni är sugna.) Jag blir så glad!
TACK MÄMI OCH PÄPI!

Och så kanske det blir några julklappar efter att gubbarna och tanterna har ätit? Jag fattar inte hur de orkar proppa i sig skinkskivor och fikonsallad, mera skinka, sill och gravad lax... Jag blir mätt bara av att titta på dem!

~Haha, God J!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: