piaauwno c:

Pianorepetition idag, yey!^^ Är inte lika rädd längre, för nu kan jag ju låtarna, men fortfarande nervös. Så pass att jag spelar fel 24/7, ehehehe... -.-'
Det här ska jag spela:
♥Grenade (Bruno Mars), jag spelar själv och sångelever sjunger till
♥Välkommen in (Veronica Maggio), med Nancy och Tuva + sångelever. Jag kör det ljusa i bakgrunden :)
♥*Nån fantasylåt* (Okänd), med Tuva och Nancy

Kuliiigt! :3

Imörrn ska vi på nån tingsrätt med klassen, där vi ska se hur det går till på en rättegång. Coolt, men läskigt. Så fort jag tänker på det känns det som att brottslingen (som är dömd för att ha knarkat) ska ta fram en kniv och bara hota alla... '~' hehe, men det kommer nog inte bli så. Vi jobbar med polisen i SO så det är liksom en del av skolan. Vi måste gå tidigare från Franskan (eller spanskan och tyskan för dem som valt det) för att hinna med bussen dit.

Heidåå!<33

Kramis :3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: