piano '~'

hej! jag är liite rädd just nu, ska dra på piano rätt snart och på onsdag är det konsert... sväljer.
ni kanske inte tycker att det låter läskigt, eftersom att jag har gått och spelat på konserten varenda år i halva mitt tolvåriga liv, men grejen är att jag inte kan en av låtarnaaaaah! och inte hela på någon av dem!!
asså. jag. vet. inte. tänk om jag inte får spela på konserten! D: så, nu fattar ni.
jag kommer inte få spela
jag kommer kanske få spela
jag vill spela! *.'

hoppas bara att jag får det! sitter med Nancy och Tuva och vi alla knapprar på datorn så det låter som om vi skriver värsta långa veckobrevet eller nåt :)
*Nu ska vi köra lite maull wörld! :) (citat av Nancy)
* Jaug meeid! (svarat av mig)
syns!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: