My dAYS

Okeeey... tänkte berätta om vad jag gjort. Lite intressant kanskee? Enjoy either way :3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Onsdag: Jag var på ett sjöfartsmuseum där de hade ett litet tema med sjöodjur. Det var lite spännande... hehe :P
De hade en pysselvärkstad vilket var det roligaste enligt mig.
Sen ringde Tuva och vi bestämde att sova över med Nancy :3 Det gjorde vi, kollade på The Smurfs och Harry Potter and the Halfblood Prince... Hehe, vi hade det najs och badade i poolen :)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Torsdag: Vaknade hos Tuva, och vi hängde typ hela dagen<3 Sen skulle hon till sin morfar så Nancy och jag gick hem. Jag åt middag med min morfar, moster och låtsasmormor :)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Idag: Har varit hos mormor och mysigt lite på förmiddagen. Eller, rätt länge. In på eftermiddagen faktiskt :3 Det var kul, det fanns snö där (vilket det finns hemma nu också, hurra!) så jag och mina småsyskon försökte att åka stjärtlapp, men det fanns inget ställe med tillräckligt mycket snö tyvärr :( Men vi byggde en koja! Mamma och mormor hjälpte oss lite, haha!<3
Sen gick hela familjen på kalas hos en femåring. Inte så kul för mig tyvärr... 48 ungar som lånade min mobil så att batteriet tog. Hehe.
Min lillasyster har fått minecraft. Jag gillar det, det är kul. Fast hon är sur på det, det laggar :/
Majnikräft. Det låter så när hon säger det.

Kram på er nu, hoppas ni börjar läsa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: