JAG VET.

Jag vet! Jag har typ slutat blogga. Det förmedlar jag nu. Dels så känner jag inte för det, och har inte gjort på ett tag. Och så är det faktiskt sommarlov! Måste njuta så mycket jag kan innan skolan börjar igen. Och när den väl gör det... då kanske jag börjar blogga igen? Vem vet.
Det som är så himla läskigt är att jag ska börja i en ny skola. I en NO-profil, klass 7. Jag vet inte ens vilken parallellklass jag kommer i! :S Hoppas jag hamnar i en med snälla människor. Jag har med mig tre sköna typer från min klass, bästiiiis, kompiiiis och kompiiis. TREVLIGT!
Dessutom har jag fler kompisar i andra klasser. Som i idrottsprofilen.
Vem fan läser det här??

HEHJDÅ. HOPPAS JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN EFTER SOMMAREN!

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite
2012-07-12 @ 16:01:42 / http://topelite.blogg.se

Ha en fortsatt super bra dag, och ta gärna en titt på min blogg också!

Postat av: Ellinore
2012-07-19 @ 17:56:24

Hallå :)! Tänkte bara kika förbi o önska dig en fortsatt trevlig Torsdag. Och jag hoppas allt är bra med dig :)
Kram

Postat av: DIYS
2012-09-19 @ 15:12:17 / http://diys.blogg.se

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

Postat av: P A U L A M O I S I O L A
2012-11-14 @ 20:04:16

Fin blogg!
Jag skulle bli jätteglad om du tittade in på min nystartade blogg som handlar om mode och tips! Hoppas du gillar det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: