HEJHEJHEJEJHEJ

Okey. Hey.
JAG FICK NÅGRA HÄRLIGA FRÅGOR IGÅR!<3
Jag har tänkt svara i olika inlägg, typ del ett och del två osv, så svaren kommer när jag fått fler frågor.
GLÖM INTE ATT ALLA SOM FRÅGAR FÅR EN LÄNK!

Jaa, nu hade jag tänkt berätta lite om vad jag haft för mig de senaste dagarna. Jag ska faktiskt ta mig ut på en klassresa! Min klass består utav 6 tjejer och.... nu förväntar ni er 37 killar, men de är bara fyra.
Så jag vet inte hur klassresan blir på det sättet, om relationsbanden blir starkare och blabla. Det tror jag faktiskt.. inte? JAG VET EJ.
Vi åker på fredag och kommer hem på söndag. Det som är fett najs är att vi fick ledigt mån, tis & onsdag för att vi är i "skolan" på helgen! SÅ ONÖDIGT MEN BRA!!!<3
Vi ska åka till ÖLAND. På en djurpark där det finns en nöjespark och vattenland ska vi bo natten till söndag, så roar vi oss där hela lördagen tror jag :) På natten till lördag sover vi i ♥LISA♥'s landställe i Småland :D<3
DET KOMMER BLI NAJS JAOW<3





♥Glöm nu inte att ställa frågor till mig, i vilket inlägg som helst! Alla som frågar något får en LÄNK i inlägget jag svarar i!





Kommentarer
Postat av: Sara
2012-05-17 @ 11:32:00 / http://ssarass.blogg.se/

Sv: Tack så hemskt mycket :D <3

Postat av: linah
2012-05-17 @ 11:36:41

fin blogg!:D

Postat av: MOAA
2012-05-17 @ 11:56:56 / http://aamelasmoa.blogg.se/

och det var det också<3



fin blogg :)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner
2012-05-17 @ 12:10:53 / http://fannywikstrm.blogg.se/

Hoppas du får en jättebra torsdag, fina du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: