morron...

Godmorgon :3 Sitter med min onepiece på och gäspar i soffan när min lillebror kollar på teve. Jag önskade mig en onepiece för att ha den som en morgonrock eller mysdress och inte för att använda den so tm vanliga "kläder". Vissa gör ju det, och det är det inget fel med. Men jag kommer alltså inte göra det :/
Idag ska jag till min morfar... Det ska bli kul :) När jag var liten brukade morfar vara tomte, och han kanske fortsätter med det, jag vet inte :3 Men då hade han aldrig byxor på sig! Bara en röd morgonrock och typ ridstrumpor, haha! Mamma och jag skrattade jättemycket åt det :D
Jag ska passa på att ta lite bilder där, om det finns snö där han bor. För hos mig har edn smält bort! :(
Min kamera... är ingen systemis, haha :3 Nee, jag fotar med min mobil. 3,2 mpx!! SÅÅ STOLT! :D
Ha det super nu, bbye :P

Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆
2011-12-26 @ 13:37:33 / http://ammm.blogg.se/

svar: Tack så mycket :}

Postat av: Alma
2011-12-26 @ 16:42:24 / http://almiis.blogg.se/

Tack själv Amanda!^^

Postat av: felicia
2011-12-26 @ 21:27:41

aaaw, tack Alma! :) haha! aa, det är rätt trevligt och mysigt faktiskt. har du någon bild på dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: