hey!

Hejzan på er :3 idag har jag varit hemma hos Nancy med Lisa. Vi kollade på Hajar som Hajar, najs c:
När jag kom hem trodde jag att någon i min familj skulle vara hemma, men nope. Ingen. Tomt hus o.O Och det är det fortfarandeee... Men när jag skulle hämta posten fick jag en jätteläskig känsla av att någon skulle gå in i huset, så jag skyndade mig asmycket. Och när jag hade stängt brevlådan så hörde jag någon som ropade och jag bara sprang och var jätterädd! '~' Haha, flinar åt det nu, men det är obehagligt när det känns som att någon kollar på en, förföljer en.... Nööö, nu är detr inte läskigt längre owo... Nu kom min mamma och mina syskon hem *.* inte lika tyst längre :P

Français idag.... för alla franska elever i sverige som undrar hur man gör 'ç': alt + 1, 3 och 5 i ordning på siffrorna till höger på tangentbordet. funkar alltså bara på datorer med stora tangentbord :)
Mer om min älskade Français:
  • fÖrStA gången jag glömde böckerna hemma
  • dÅ använde vi dem inte ens! lucky mee<33
  • vI började göra julkalendrar

röööligt :3

Vi har julpyntat hemma hos mig, adventsstjärnor och ljusstakar, ett litet gulligt luciatåg mm :P SNART ät det första december! zOOO happy! Jag ska kolla på julkalendöörn, hehe '^'
Jag vet inte vad jag önskar mig i julklapp. Det vet jag typ aldrig :/

hEjDå!!
// aLmiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: